Jag har inte gett upp oss än

Nu har det gått  över en månad sedan vi pratade. Ca. 1 ½ månad. Han sa förlåt, att han fattade nu att han varit en idiot och han bad om en chans till. En tiotusende chans skulle det nog bli. Jag sa att hans ursäkt inte var värd någonting och sen har vi inte hörts. Så hur mycket hade han fattat? Undrar jag. Trots att jag mår bättre tänker jag på honom, om han komme ringa på freddag natt eller kanske lördag natt. Om han tänker på mig när hans hjärna inte fungerar efter all alkohol.. Jag vill ju få chansen att klicka "ignorera". Jag vill veta att han bryr sig fortfarande för jag vill såra honom som han sårat mig. Men jag vet ju att det inte är så det kommer bli och att han aldrig brydde sig. Jag mår bättre det gör jag men tänk om det alltid kommer vara han som är den.
 
 
PS, Melissas nya album är också fantastiskt
 



Kommentarer
Postat av: S

sv; ja visst är det så. Jag hade en fin kväll iallafall!

Oh, måste sätta mig och lyssna igenom melissas nya album, har höga förväntningar!! Kram

2013-10-06 @ 12:20:18
URL: http://www.femnollsju.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0