Jag ska rasa det finns inget alternativ.

Medans min telefon laddar ska jag ta och tvätta, minst sagt på tiden. Idag jävlar i det ska jag träna. Vad har hänt med mig? För ett år sedan var jag så duktig. Gick ner i vikt och hade ingen äcklig aptit. Kunde jag då så kan jag nu.
 
Frukost blev kaffe och blandningen på bilden! Den är till soda stream och perfekt avbrott mellan pepsi Max och Cola zero som jag tröttnar rätt fort på. Man blandar 1 dl (20 kcal) i en liter vatten. Det är ju inte kalorifritt men tillräckligt lite för att vara en god skuldfri läsk så länge man inte dricker 5 liter av den om dagen. Peach/pear= tummen upp!
PS. Nu har jag gjort bloggen bredare. Det minsta bildalternativet i bloggappen är ju 600 pixlar och min inställning var för 500. Men nu är det fixat!
 
Puss ♥



Kommentarer
Postat av: Missa

Kul att vi båda körde förra året och nu igen haha xD hejja oss <3 du är jätteduktig

Svar: Ellerhur, det var nog därför jag blev så motiverad eftersom du redan kommit jättelångt! Visar att det går igen liksom. Ja, hejja oss! :*
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-22 @ 12:08:05
URL: http://beautifulbones.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

fun light + sodavatten blir också god "läsk" :D

Svar: Tack för ditt svar! Och ja jag måste verkligen testa det, någon favvosmak??
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-23 @ 12:56:34
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0