JAG TRÄNADE PÅ CROSSTRAINERN. I'M BACK!

Det blev ct'n 20 min, 200 kcal och jag håller på att DÖ. MEN JUAG GJORDE DET!!!! Trots att jag var livrädd.. Men hjälp vad jag tappat uthålligheten!! Hjärtat åker snart upp ur halsen ihop med en jäkla massa magsyra... Får ni det när ni tränar? Magsyra upp i halsen? Ibland måste jag stanna och typ kräka lite? Knäppt. Inte idag dock bara magsyra haha..
 
Hade planerat 30 min men eftersom jag ska cykla 6 km sen kändes 20 minuter okej, det störiga är att jag inte litar på kalorierna för jag har ett pulsband under brösten och ibland fungerar den skitbra men sen tappar den pulsen osv. Kan inte spänna in den mer så att den sitter bra heller.
 
Aja nej, nu jävlar ska jag duscha....
Tänkvärt. Åh jag har så himla mycket jag vill skriva om sånt här men jag hinner aldrig lägga den tiden på det som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0