Lång natt

Vilken lång natt detta är. Jag somnade men drömde något konstigt och vaknade till men ögonen var så svullna att jag inte kunde öppna dem. Mått illa sen jag lade mig (magsyra upp i halsen?) och hade fortfarande när jag vaknade. Kunde inte somna om utan en miljon konstiga tankar flög i skallen ihop med någon slags "vakendröm". Till slut var jag vaken nog för att tänka att nu är det morgon iallafall nu kan jag gå upp. Men nej då är klockan bara halv 2?! 

Jag gick och drack lite proviva för illamåendets skull så hopps att det hjälper.. Och gjort vaniljte med en klick honung och lite mjölk. Ska leta upp en feel-good-film att fördriva tiden med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0