Nyinköpt

Var hos farmor och dagen är förstörd. Vill ändå träna men gillar inte att mamma och pappa är hemma jag vill vara ostörd. Men den här dagen får inte gå mer åt skogen än den redan gjort så det finns ingen ursäkt. 

Annars? Tänkte testa lite nytt! Många har bloggat om de kalorifria Smakisarna så jag bestämde mig för att köpa dem. Men jag har inte testat.


De nya teerna från Lipton har också legat högt på min önskelista men vårt Ica hade endast Vanilla Caramel men det är okej för det är den jag velat testa mest. 

Vad jag tyckte: den luktar verkligen vanilj och karamell! Åh så gott den luktar. Den smakar inte likadant men detta är det första teet jag inte behöver ha honung/suketter eller mjölk i. Det smakade ändå bra. Hallelujah!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

De var äckliga, iallafall den rosa :/

Svar: Jag tyckte den här smakade i grund och botten som vanliga Tropicana-juicer fast med lite eftersmak av stevia, gillade den! Men du har alldeles rätt med kalorierna :( Det var mellan 25-30 i denna. Typiskt.
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-27 @ 19:42:16
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

och deär inte kalorifria, tror det var uppåt 25 kalorier i en, kram!

2013-10-27 @ 19:42:44
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0