Och lite kaffe på det.

Andra gången allt jag skrivit försvinner? Nu har jag lärt mig att man alltså INTE ska lägga appen i bakgrunden när man redigerar en bild tex. Suck!

Jag bestämde mig för en fuskfredag igår vilket jag ångrar. Det blev flera tunnbröd med majonäs, nötter i alla slag (i choklad, i yoghurt och samma med torkad frukt). Mycket middag(risotto), vanlig läsk på kvällen (kollade Turbo med en saknad killkompis!! Inte sett honom på länge). Åt flera skålar flingor med mjölk och flingorna hade ett sockerlager, ja ni hajar. Jag hetsade inte men åt väldigt mycket och dåligt. 

Eftersom jag jobbar hela dagen (7.30-19) hade jag tänkt att strunta i maten idag för mamma och pappa ska ändå iväg ikväll och kommer hem sent. Men jag jobbar på mammas jobb, en annan "avdelning" men ändå med samma kollegor. Jag jobbar egentligen själv men ja, ändå kollegor. De är jättesnälla och frågade om jag inte ville komma och äta frukost med dem och jag kunde inte säga nej eftersom jag inte hade mycket att göra, jag hade jobbat sen 7.30 (klockan va 10.30) och alltså inte ätit på "länge" och de vet att min rast är kl. 14.30.. Jag vill inte riskera att de märker något och pratat med min mamma.. Det värsta med att äta är att man blir hungrig sen. Men jag väger äta onödigt idag efter igår! Så  sitter med mitt kaffe och äter ett plommon. Ingen middag ikväll, rör mig lite sen för ska cykla mina 6,5 km hem (inga gatulyktor och jag är mörkrädd!! Help). 

Nu ska jag fylla på kaffet och läsa era bloggar. :*

PS. "Kul jobb". De senaste gångerna jag jobbat har jag grisat i mig kakor och bullar i smyg (fast vi får ta) samt med kollegor. Äckligt som fan idag fattar jag inte hur jag kunnat. Usch. När man har en sötsugsdag är det hemskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0