Önsketänkande.

Det har blivit för mycket mat idag och det är mitt eget fel.
Efter gröten med äpplet i åt jag 2 knäckebröd med kaviar också, hade tryckt i mig en massa mer men jag fick bråttom att cykla till bussen (thank god).
 
Pluggade matte på skolan i några timmar  men ja det är ju lov så egentligen får vi inte vara där men i blev insläppta ändå och bibliotikarien bjöd på kaffe och kanelbulle. Jag tackade nej till bullen men hon gav mig ändå "fall i fall". Klart jag tog den då liksom, den låg och stirrade på mig. Jag som hade på mig vita byxor för att låta bli mat, man blir ju så stor i vitt. Tjejen jag satt med frågade konstant om jag ville ha macka eller clementin eller äpple.. Nej, nej, neejj.. Magen kurrade fast att jag inte ar hungrig. "Ta nu, jag her mer!" Jösses. Men kanelbullen fick vara nog. Jag hade själv med ett äpple om det skulle vara. Fast jag åt aldrig det eftersom jag åt bullen.
 
Kom hem och det var potatisgratäng till middag. Ville slänga i mig allt men till slut hejdade jag mig och började med mina bönor och salladen för att dämpa mig. Ville ta en portion till men jag tackar mig själv nu att jag lät bli. 
 
Nu sitter jag med mitt te med en steviasukett i och känner mig lättad över att all matten är klar som skulle vara klar. Men måste ju gå igenom en massa mer ändå.. Suck suck.
 
Jag längtar tills jag har pengar (suck igen, slutet av november). Vill köpa en massa från gymgrossisten, blir så hagalen av att titta där. En sak jag absolut ska köpa är Ultra Loss Shake, Charlotte Perrellis, en shaker, karamellsirap (0 kcal per portion), kokosfett, veggie & chip dip (också 0 kcal, tänk till gurka - nästan inga kcal alls men åååh vad gott snacks), kalorifri majonäs... Sitter och lägger saker i kundvagnen och är uppe i 813, men egentligen är det inte så farligt alls med tanke på hur mycket jag faktiskt klickat ner i vagnen.. * En månad, en månad, en månad *
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar gymgrossisten, har funderat på att prova 10 kcal nudlarna men det värkar lite läskiga:P

Svar: Haha, jag håller med faktiskt. Får nog bli ett paket att börja med och se hur de smakar, kan tänka mig att med mycket kryddor kan det vara väldigt gott!
I Shot For The Sky - Taylor

2013-10-31 @ 19:42:55
URL: http://hannafoods.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0