Rosa.

Jag gjorde tonfisksallad på ruccolla, blandsallad, tonfisk, körsbärstomater, kokt äggvita och gurka. Hade blandade bönor till och blandade en dressing på en klick kesella och en klick pesto. Salladskrydda och salt på köret. Toppen. Blev proppmätt.
 
Vad gör mamma? Bakar kladdkaka. Jag stod emot blockchoklad i skåpet och jag stod emot glassen i frysen men kladdkaka som doftar i hela huset, hur står man emot det? En bit kan man ju inte ta utan det blir en till och en till.
Toppen då har jag förstört denna dagen trots att hela dagen fram tills det ögonblicket ändå varit helt okej.. Bra jobbat tjejen, bra jobbat.
 
Mina favoriter. Märks det att jag gillar rosa?
Skalet är från VS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0