The sea is a good place to think of the future.

Jag önskar så mycket att jag inte bodde hemma. Men jag går ju i skolan någon timme om dagen och jobbar bara när jag kan hoppa in så jag är pank. 
 
Men tanken på en egen kyl att fylla med vad man vill. En massa funlight, pepsi max, cola zero i kylen. Ingen proviva/äpplejuice/apelsinjuice/yoggi eller liknande.... Pappa är galen i det. Och inget vitt bröd!! Det är så frestande. 
 
Organisera köket och ha inspo-bilder lite här och där. Ingen som står och bakar kladdkaka eller som har koll på hurvida man äter middag eller inte och hur mycket eller hur lite. 
 
Jag ska ha ett skafferi fyllt med bara olika teer (mamma blir galen på mig när jag vill köpa nytt för enligt henne räcker det med ett te åt gången). Linfrön osv.. mums.
 
 
Ja, jag får väl drömma på tills jag kommer iväg på universitet men då är man väl för fattig för mat hur som helst? Haha. Bara att kämpa på med matten så att jag kommer in 100%!
 
Nya tag imorgon. Ingen frukost, ingen lunch för jag fick i mig mer än nog i kladdkakan, träna när jag kommer hem + cykla till och från buss, mamma jobbar kväll så kan göra något med lågt kalorivärde.
PS. Tittade ni på Ravenswood som börjat nu? Jag gillade inte det alls. Så himla förutsägbart och [spoiler alert] 
om det var spöken så är det faktiskt löjligt... MEN en sak lär besöka mig i landet av mardrömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0