#TT

God morgon!
Lyckan när man hittar 2 dollar hemma som man kan växla så jag kan köpa kaffe i skolan. Japp så fattig är jag tills november, haha. Jobbade bara en dag i sept. Men får den lönen i november med :( ja ja fina julklappar blir det för jag kommer ha pengar, haha!

Jag är lite ledsen över gårdagen för jag vågade i te väga mig pga det. 

Frukost: kaffe.

Cyklade till bussen. Är helt ensam hemma ikväll så jag skulle kunna fasta!!!! Och väga mig imorgon. Så blir det!

Har också påbörjat en ny kategori, ska ta bilder på benen varje vecka och se skillnaden. Blir väl insta-wannabe, antingen Transformation Thursday eller Tuesday.. Tror Thursday. Så om en vecka börjar jag och jag tror inte det blir skillnad tills dess men skoj sen att jämföra alla bilder!

PS. Idag ska ni få se min outfit, har samma som igår för lektionen var tydligen inställd när jag kom dit så orkade inte gå igenom samma klädprovningar som igår när ingen ändå såg mig igår haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0