Everything that kills me, makes me feel alive.

Jag har gått 1 mil om dagen i 3 dagar nu. Rätt nöjd med det men har galna skoskav (trots att jag skiftar mellan träningsskorna) och jätteont i ljumskarna och höfterna. Men jag måste bli bättre på uthållighet för jag höll på att dö i NYC av ryggont osv när man gick hela dagarna så bara att lära sig. Men imorgon blir det nog en promenad på mellan 5-8 km istället. 
 
Tyvärr äter jag massa skräp ändå, som vanligt istället för riktig mat. Tänkte gå ner och koka ägg nu till imorgon iallafall! Har äntligen köpt Kaviar med creem cheese i som faktiskt har hela 100 kcal mindre i sig per 100 gram än den vanliga. När jag har mina kokta äggvitor och kaviar på morgonen mår jag mycket bättre!! Wie.
 
Dessutom är det höst nu. Tjocka stickade tröjor och leggings <3
 
H&M vet.

Kommentarer
Postat av: S

oh vad duktig du är som går så långt! Får jag fråga om du typ lyssnar på musik/ljusbok eller så när du är ute och går? Jag blir liksom uttråkad och vill bli distraherad medan jag promenerar, hehe!

Svar: Hej! Ja jag måste lyssna på musik annars kan jag inte gå mer än 2 km, om ens det.. Haha. Jo jag vet vad du menar, men lyssnar man på glad musik brukar det vara så behagligt men det beror nog lite på var man går också, vi har underbara skogsstigar :) Kram!
I Shot For The Sky - Taylor

2013-09-30 @ 22:27:54
URL: http://www.femnollsju.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0