Trots att jag vet att det inte var nog.

Jag saknar det. Jag saknar hunger, kaffe, cigaretter och hur sjukt det än låter saknar jag att må dåligt, jag saknar att vara smal även fast jag inte tyckte att jag var smal nog. Jag tycker att man ser ren ut när man är smal men jag kände mig aldrig ren för låren var för stora och smalbenen för muskliga. Nu är jag smutsigare än någonsin men jag är bestämd att ta mig igenom detta. Jag tänker forstätta äta som jag gör men ändå så saknar jag att slippa att ta ansvar för min egen lycka, det var lättare att gräva sin egen grav än att kämpa efter en livslåga. Speciellt när ingen vet, det finns ingen jag kan dela mina framsteg med. 

 
Före ~ 59 kg //  vänster ~50 kg
 
~50 kg

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Åh herregud GRATTIS!!! Storbrittanien, fasen så spännande! Är så glad för din skull.

2014-03-04 @ 07:45:22
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0