äckel

Såklart skulle jag tröstäta fast jag inte var sugen eller något. Toast på 300 kcal/macka och åt 2 st plus typ 6 pepparkakor. Den andra toasten gick knappt att få ner för ville inte ha den och ändå tryckte jag ner den vilket tog så lång tid att det var mer än en halvtimme sedan jag åt den första! Att spy efter 30 min hjälper ju inte för näringen har tagits upp osv.. Men försökte spy vad jag kunde ändå, fick upp en hel del men inte mer än en halv macka och kanske någon pepparkaka.. Sen fick jag så mycket huvudvärk att jag gav upp. Det går snabbare nu iallafall att faktiskt få upp maten. Det är lättare. Men vill bara göra det i nödfall, vill inte göra det till en vana att äta skräp och spy..

Nu ska jag plugga en timme, sen träna i någon timme också. Har minst 600 kcal att bränna under dagen.

Kommentarer
Postat av: Fiee

lycka till med träningen =)

2012-12-19 @ 12:06:43
URL: http://Fiee.blogg.se
Postat av: e.

sv: måndagen och tisdagen gick inte alls bra, men jag hoppas att resten av veckan går betydligt bättre <3

2012-12-19 @ 19:04:18
URL: http://whatifiwasthin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0