Det är så patetiskt. Att inte klara det för att man vill ha mat. Som att man ljuger för sig själv.

Förlåt för att jag skriver dåligt. Jag vet om att när jag inte berättar allt jag äter går det dåligt men sen när det går dåligt då vill jag ju inte skriva och bla bla bla.

Men skärpning, nu får jag skylla mig själv. What you eat in private you wear in public.. Så här har ni.

Frukost: Äpple & kaffe
Mellanmål: te och russin, banan
Lunch: 2 st toast med hela alltet på, ketschup, ost, skinka, remoulad (är jag den enda som har det på?) och rostad lök.. På grovbröd iaf som är ca hälften så stora som vanliga fyrkantiga. En lussebulle. kaffe.
Middag: spagetti & köttfärssås & sallad


Imorgon börjar skolan iallafall vilket är skönt. Börjar 11 så behöver inte äta middag, "har precis ätit frukost". Behöver heller inte äta frukost för mina föräldrar kommer inte vara hemma på morgonen. Middag blir det alltså.. Har inte mycket läxor än så länge så kommer inte behöva sitta uppe sent och plugga och få sötsug utan kan gå och lägga mig i tid. Det blir en okej dag.
pureka-i:

e-volved:

naturalae:

wahlnut:

omfg why

is that even normal?

so perfect

thigh gapppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0