Nu jävlar

Det blev en timmes promenad (tar normalt 40 min) på hal väg, snöig väg, i drivor osv osv + 100 kcal istället för 45 på crosstrainern. Skulle gått min entimmes-runda men det blev för mörkt. Så istället för 0 som jag planerat att ligga på så ligger jag på 42. Mamma är hemma så kan inte bränna bort det på ct'n (är ju "sjuk") samma gäller hopprep. 

Men oavsett så är jag glad över dagen trots att jag kommer behöva äta lite middag också, för jag har varit in charge.. Ätit mycket men bränt bort mycket också! Sammanlagt 532 + vardagsmotion. Behöver träna för att komma ihåg efter en sån här period att det GÅR att bli av med det igen.. Börja inte hetsa för att du misslyckats. TRÄNA istället. Gå en jävla promenad människa. Och så crosstrainern. Härligt att ha en sån igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0