Nu tror du säkert att jag hoppas, på nåt som aldrig ska bli av

God morgon vänner.
Idag stod vågen på 51.4, det går långsamt men sålänge det går ner är det iallafall på rätt väg.

Igår hade jag middag (ironiskt va?) och det blev pastasallad (ironin ökar) och jag åt två portioner av den. Ja håll i hatten. Uscha. Drack vin. Sen stack vi på en 18års-fest för min kompis men det var typ inte så kul. Blev väldigt full om inte annat och spydde ner toaletten när jag kom hem. Brukar bara spy upp alkohol men spydde upp pastasalladen (synd bara att den varit i magen för länge), sen hade jag tydligen spytt i min papperskorg på rummet också och lite hade hamnat på golvet, så äckligt. Nu har jag iallafall städat och vädrat..

Hade en tight klänning på mig i 36, hade kunnat köpa den i 34 för den satt bättre men den blev lite kort. Fick kommentarer under hela middagen om hur smal jag var och att jag måste ha gått ner.. Men jag har ju gått upp nu från min lägsta vikt, 2 kilo. Så det är ju inte sant. Jag har ju gått upp. Tycker sånna kommentarer är jobbiga .. Vad svarar man? "Hehe. äähh tack.." ?? Vägrar att säga högt att jag själv tycker jag är svullen över hela kroppen.Vägrar vara den som "vill ha uppmärksamhet". Jag vill inte ha uppmärksamhet runt min vikt, vill inte att någon ska lägga sig i eller begranska mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0