49.8

Ja det var min vikt när jag kom hem. Galet!
Däremot är det med sorgsen ton jag säger att ikäll äter jag thaimat.
Wokade grönsaker med annanas osv. Stod inget om nudlar eller ris men insåg nyss att det nog tillkommer automatiskt. Undvek iaf allt som heter kokosmjölj osv. 

Och hade jag velat hade nog en soppa funkat för mamma är inte hemma trots allt, klart att pappa vill ha snabbmat haha. Men jag känner att jag vill verkligen ha thai. Jag kommer förmodligen få ångest över det efteråt men det skulle vara så djävulsk gott.

(Glömde visst publicera detta innan så bara för att jag bestämt mig för att äta och längtat efter thai i typ 20 min  [glupska tjockis..] så kom suget som en smäll. Har tryckt i mig en hel konserv (140 g) med majs, varav typ 40g låg på en macka (80 kcal) och 1 näve russin. DUKTIGT. 52 imorgon igen då)

Det känns jobbigt att hamna på 50+ igen när jag kommit under det helvetessträcket som jag aldrig trodde faktiskt skulle inträffa. Har överträffat mig själv den här gången - och det känns bra.

Men trots majsen och russinen kan jag säga att nu vet jag att jag kan. Jag är inte helt värdelös. Det blir ett steg bak ikväll, men jag tar två nya fram imorgon. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0