51.6 igen

Skönt att vara tillbaka på 51 :) 51.6
Imorgon vill jag vara smal och fin, kommer ju se lika stor ut men kommer kanske känna mig lättare åtminstone. Ska ha kjol. Den döljer den tjocka delen utan övre låren och visar den "smala", vill bli smalare men är inte helt onöjd med benen på just det stället.

Vill ner ännu mer, stör mig att jag redan varit här nere innan men börjat överäta dagar i rad och kommit upp till 52-53, tar sån tid av någon anledning (att jag failar ehh idiot). Tror min hals är lite bättre nu men behövde inte äta mycket middag för det var galet starkt så mamma förstod att jag inte klarade äta det (behövde inte ens ljuga, är ju så dålig på det).. Kan nog träna på torsdag!
Glömde ta äppelcidervinäger innan maten så hällde det på salladen och tog en tsk efter maten för var sååå sötsugen efter. Tog dock lite nötter och lite russin men tror det är okej.

Ska duscha och sen ta te tillsammans med plugg. Tror inte jag kommer falla för något sug ikväll, känner mig stark! Eller snarare - jag kommer inte! varför skulle jag? Är bättre än så. Nu väger jag femtioett komma sex och är ett kilo smartare än innan. När jag vaknar imorgon kanske vågen står på endast femtioett? Vad vet jag. Imorse vägde jag 52.5 så kanske går ner mer under morgondagen? Åh, vad jag gillar tanken. Men kan inte hoppas på för mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0