Aldrig klarat så här många sötsug på en dag innan

Skolan har varit ett helvete idag. 
Det började redan på bussen med att jag hade typ lätt panikattack. Fick inte mycket luft, skakade, naglarna i skinnet och klaustrofibi nästan. Dock var hjärtat inte snabbt utan långsamt? Åt som jag skrev innan gröt till frukost så det var inte näringsbrist.Och sjuk som fan, näsan bara rinner typ vatten, kan knappt snyta ut det men det rinner lite hela tiden. Och vänstra sidan av halsen, det dödar mig!
Sen har jag bara varit snurrig (åt också varma koppen så igen, inte näringsbrist), inte kunnat fokusera, fick en till lättare panikattack under svenskan och till sist var jag tvungen att gå ut. "People never notice anything" trots att jag verkligen höll tillbaka tårarna och DÄR dunkade hjärtat i 120. Bara velat gråta hela dagen och väl hemma kännger jag ingenting längre. Ingenting.


Mailade som jag skrev också min lärare för att bli av med henne men nog hade jag hoppats på ett svar. Inget. Hon har inte sagt något sedan skolan började heller. Den enda jag ändå trodde brydde sig (min bästa vän har jag ändå lite så berättat för men hon fattar ju inte) brydde sig alltså inte så mycket. Vad hade jag väntat mig? Vill berätta allt för henne, men så har hon den där anmälningsplikten som hon gjorde tydligt för mig att hon inte tvekade på att använda om hon trodde det skulle behövas hur mycket jag än skulle hata henne efteråt. Vill bara ha ett svar, hur svårt är det?
Förtjänar jag inte ens det liksom.
Haha nej! Vilken tanke.

Iallafall tillbaka till snurrigheten... gick på Ica med mamma och höll på att dö när vi gick förbi alla donuts och enorma kanelbullar och glass och pasta och godiset och åh... ville bara plocka på mig och lägga det i korgen, skulle fått. Men som tur var höll kalorierna kontrollen. Kunde inte. Men jag ville så himla mycket.

När vi kom hem gick jag maniskt till köket, öppnade skådörren och dessa djävulska pepparkakor!!!!! Men jag tog inga. Tog en näve russin dock för behövde någonting sött.  Sen en matsked äppelcidervinäger och nu dricker jag mitt nya vaniljte (har massor av goda smaker nu, wie) och känner att jag har kontroll igen. Middag blir morotssoppa så det känns ändå väldigt bra. Jag gillar morötter och jag gillar soppa. + Det är kalorisnålt. Vet dock inte hur mycket soppa väger! Gissar på att det blir 300 kcal då det är lite potatis i med. Hatar att gissa, suck.
 
Vill ju under 51. Sen under 50 och ner till 45.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s

åh, älskar morotssoppa! skulle nog kunna leva på det ;b

Svar: Hihi ja, om man tar bort potatisen! :)
I Shot For The Sky - Taylor

2012-11-09 @ 10:12:18
URL: http://holdonandbereal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0