Bönor [Yay vegeterian nudåå]

Och där har jag officiellt blivit vegeterian i familjen!
Mina föräldrar är de sjukaste hökarna, och jag är tacksam att veta att de bryr sig men det är jobbigt att behöva planera så här sjukt mycket. Iallafall så har jag nämnt många gånger att jag inte gillar kött mer, påpekar väldigt ofta icas "en gris med möjligheter" - hur äckligt det är osv.. Och idag sade jag att jag borde laga min egna mat (kött till middag) för att jag inte gillade det.. Så sa mamma att jag kunde ta bönor istället. Sagt och gjort. 70 kcal per 100 gram (på burk), känns himla mycket bättre än köttigt kött som ändå bara gör mig dålig i magen. Billigt också!

Kommentarer
Postat av: S'

Hennes kropp! <3

2012-11-04 @ 20:08:22
URL: http://hithin.blogg.se
Postat av: Fancy F

Vad kul! Det är sjukt mycket mer miljövänligt också att vara vegetarian ju :)

2012-11-04 @ 22:49:36
URL: http://fancyfamine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0