Calories can't make you happy

Ah ni vet ju att jag inte kan spy.. 

Men har gjort "framsteg" på det idag.. Hur värdelös är man inte om man inte kan spy ens? Jävla kropp. Jag skulle aldrig få sår på knogarna för mina fingrar (som är långa) är inte tillräckligt för minsta lilla reflex utan mina tänder är efter halva handen om ni fattar? 

Fick inte ut mycket mer än vatten men har aldrig fått spyreflexen innan, bara slem, gegga och luft, nu kom kaffet upp iaf och fy fan vad det smakade.. Samt vatten. Men iaf riktiga kräkningar fast bara vätskan kom upp.. I papperskorgen på mitt rum så kanske tur på ett sätt, måste slänga påsen sen.. Tänk om mitt rum stinker spya nu? Min hals smakar förjävligt iaf...

Anledningen? Nej middagen gick bra, sen kom EFTERRÄTTEN. 
Behöver inte säga mer.


Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Åh snälla fina, lär dig inte att spy. Det är inte värt det.

2012-11-25 @ 23:10:14
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Fancy F

Haha kaffe är bland det äckligaste att spy...
Vill inte att du ska börja spy, det är fruktansvärt äckligt och så svårt att sluta. Gör man det en gång är det så lätt att göra det igen, och igen och igen och sen går det inte att sluta. Kramar<3

Svar: Tack finis.. Vill kunna göra det i nödfall om jag får i mig för mycket sötsaker.. Vill inte ha det som vana. Men på flera år är detta det största framsteget jag gjort så det är nog ingen fara haha :/ <3
I Shot For The Sky - Taylor

2012-11-26 @ 08:14:53
URL: http://fancyfamine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0