Courage is when you're afraid, but you keep on moving anyway

Idag har varit ett helvete, ligger runt 1000 kcal.. 
Pappa: Har du ätit idag? (han hade jobbat och mamma jobbar)
Jag: Ehh ja det är allt jag gjort idag.
Pappa: Jaha okej, då kanske middag inte är så viktigt? Eller jag behöver inte laga/köpa något, du fixar något själv?

Det är det enda positiva idag.
Ska kanske till stan på krök men tänker inte dricka och inte gå ut.. 

Innan tänkte jag skriva till pappa att han skulle köpa godis när han åkte hem från jobbet, så tänkte jag vad jag ville ha. Kunde inte skriva något för allt har för mycket kcal. Det är det enda bra med mig som jag kan ibland.

Nattmat blev det inte men när vi satt med en kille som jobbar på statoil innan öppningstid (ja alltså inne på macken när han förberedde butiken) klarade jag inte att stå emot doften av varma "nybakade" kanelbullar.. Köpte en. Den var inte jättestor men den är inräknad som frukost iallafall.

Får dock panik (vet att jag tjatar om det) över kcal i alkohol!! Typ i groggar, det går ju inte att räkna för de blandas olika av olika, eller olika mängder.. + svårt att hålla räkningen efter några stycken, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0