Courage is when you're in pain but you keep on living anyway

Idag har jag inte varit sötsugen på hela dagen, så himla skönt. Nötter och pepparkakor i skåpet och mörk choklad men är självfallet för bra för att trycka ner mig så. Sitter och dricker mitt te och ska snart göra svenska och psykologi, sen giter jag nog inte mer plugg. Får ta det imorgon. Eller nåt. 

Te är så bra. Varmt och utfyllande, drick alltid te 10 minuter innan mat! och äppelcidervinäger.

Kvällsmat blir en varma koppen med svamp vilket är 110 kcal, men ska vänta ett tag till. 
 
Vägde 51.5 nu. Attans. Ville ner mer. Hoppas det är mindre imorgon. Det är underbart att vara på 1:an iallafall för man blir motiverad att inte tappa kontrollen. Smalheten smakar bättre än matem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0