God morgon

God morgon på er
Har precis ätit frukost i lugn och ro för att lugna nerverna, det blev 1 kokt ägg med kaviar och bara halva gulan (så äckligt) och som vanlift ½ portion havregrynsgröt med kanel och canderel. 
Vägde tråkiga 51.3 imorse men det var mitt eget fel. Trodde ju att mörk choklad hade mindre kcal än normalt och mindre socker men så vart alltså inte fallet..! Bara 2 rutor men still.. Sen gjorde jag det oförlåtliga, usch! I flera dagar har vi haft kräm, hade ni vetat vem jag var och känt mig skulle ni inte ens tro på mig när jag sa att jag inte ätit något fast den stått där i kylen i 3 dagar.. Hur som så klarade jag inte mer igår. Tog jättemycket och massor av mjölk så det blir drickbart istället. En hel mugg. Aldrig mer! Har tagit en gång innan men ja då svalde jag inte.

Nu jävlar har jag bunkrat upp med allt plugg så nu ska detta bli klart :) (Kommer sitta non stop hela helgen och ändå inte hinna klart, så mycket är det)
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Något positivt med mycket plugg är ju att du är sysselsatt och kanske har mindre tid att falla för frestelser igen! :)

Svar: Haha jag önskar att det var så! Jag tycker plugget är så tråkigt så tänker bara på att det skulle vara lättare om man åt något (verkligen ingen logik, suck haha).
I Shot For The Sky - Taylor

2012-11-10 @ 12:22:27
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0