Jag kan. Jag kan. Jag kan. Jag är stark. Haha.

Jag pluggade bra igår men herre vilken tidskrävande uppgift. Klart jag börjar i sista helgen liksom.
Anyway, satt i 45 minuter i skype med en klasskompis så vi fixade ekvationerna tror jag haha.. Men har 1000 ord kvar och pappa jobbar där uppe (alltså bygget på huset, typ) så kan inte plugga på mitt rum utan måste sitta i köket. Suck. Farsdag som det är blir det ju middag ikväll och grejer (HAR INTE TID).. Men tänker nte äta innan dess.
 
Så dum igår, 12 timmar sen så jog jag en sån hot a cup för "då fastar jag från 00:00" idiot. Annars hade det iallafall varit från 21.00, uh. Men ja middag blir det. Ens svaghet är förresten att inte tro på sig själv. Så fort man tvekar går det ut för. Varje gång jag inte ska äta och tänker "kommer jag kunna hålla mig från X som är så gott..? Gud vad svårt" så failar jag.
Om man bara är bestämd går det. Vilket innebär att jag ska kunna sitta i köket hela dagen utan att ta något för jag är stark. *pepp*
 
Vägde 51.8 idag och får PANIK av tanken på att se tvåan igen. Vägrar. Kan ändra statistiken till 51 imorgon wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0