You will never ever beat me

Dagen har varit okej.
Blev den vanliga frukosten, 1 ägg och ½ portion gröt. I skolan blev det sallad och lite kyckling med currysås, inget ris. Inte så mycket heller. Har inte haft något sötsug förrän jag och min vän gick in i en godisaffär för hon skulle köpa.. Åh alla nötter. Dog lite. Gick ut med Pepsi Max och tuggummi. Ja, nu tänkte jag göra som alla andra. Verkar ju fungera bra.
 
Dock är det lasagne till middag, alltid mina djävulska favoriträtter.. Med köttfärs tror jag. Den vegetariska känns mer okej. Alltså jag kan äta visst kött och köttfärs är okej.. Mest biffar eller filéer osv, (köttigt kött) som inte går. Det känns som att äta sten. Och blir inge bra i magen av det. 

Jag är inte hungrig iallafall, men det är ju alltid så - tills man äter.. 

Vill bara kunna träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0