Morgondagens planering

Varför är jag uppe?? Borde gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och ska äta gröt till frukost (100 kcal), sen cykla 3 km till bussen, sen gymma, sen shoppa (här någonstans tar jag ett äpple ~ 65 kcal).. Sen bussen och sen cykla 3 km till. Sen Pretty Little Liars marathon med min killkompis F (he loves it, sjukaste haha, vi ska lösa hela PLL mysteriet imorgon!!).

Jag är alltså mest nervös över delen med F. Men han försöker också vara nyttig så hoppas det håller sig. Då kanske jag kan säga att jag äter där och slipper äta hemma.

BTW hittade dessa på tumblr och bara tänker på mig själv för typ 2 år sedan, haha. Om någon tycker dessa är jobbiga att läsa ber jag om ursäkt för jag måste säga att jag skrattar när jag tittar tillbaka på mig själv på den tiden. Tycker därför dessa är roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0