Spott

Ahh det blev ju en normal middag ändå. "Ska du inte ha lite till?". Suck. Om mamma är hemma imorgon kväll ska jag börja med att säga att jag mår dåligt redan på morgonen.. Sen må illa på kvällen.
 
Tog en biscotti med mig upp med kvällstéet och kunde inte låta bli. Men oroa er inte, jag svalde såklart inte. Den ligger tuggad och utspottat i papperskorgen.. Måste byta innan det märks.
 
Har dock börjat få blåmärken på de konstigaste ställena och fattar ej hur. Äter för mycket för att få sånna symptom.. Utséendet har inte förändrats mer heller. Och benen somnar, armarna somnar, allt somnar hela tiden! När jag sover, när jag sitter med benen i kors.. Och kramp i benen får jag då och då med, fick det att ta 3h innan jag somande en natt för det gjorde så ont.. Sen vaknade jag en timme senare med krampen kvar och huvudvärk.. Fattar ej hur jag kan ha dem symptomen redan? Ibland när jag går kan det kännas som någon hugger en kniv i låret också och när jag samlade in pengar till världens barn högg det i armen med.
Kanske borde köpa vitamintillskott osv?

Nu har jag dock ätit massor av ris.. Ett halv dagligt normalt intag nästan i en portion, vem kommer ens på sånna torteringsmetoder? Sjukt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0