This time it's different

Kommer ihåg innan när jag inte ville äta.. Hur jag ibland bara inte kunde äta inför folk.. Så om jag stod för fikat i en viss klass och det blev över och jag inte ätit så kunde jag sitta hemma med det och frossa i mig.. Äntligen är det annorlunda. Igår tog jag två chokladbitar framför mamma eftersom jag inte vill att hon ska märka.. Tuggade och gick ner, tuggade, tuggade, tuggade. Vatten i munnen, måste svälja, måste svälja.. Gick till toaletten och spottade ut det, sköljde. Inget svalt, men ändå den fantastiska känslan av chokladet.. Men stod emot att svälja. 
 
Det är annorlunda nu. Nu kan jag klara detta.
Ska cykla till bussen imorgon och träna som start på dagen. Enda tillåtna maten innan middagen (hatar när mamma är hemma) är ett äpple och en Hunger control-smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0