Does this hairspray make me look fat?

Jag har pratat med ett medium, så sjukt. Allt stämde .. inte "generellt" utan väldigt specifika saker.
Fick reda på att min farfar hela tiden finns med mig och att han är stolt, men nog visste jag det. Nu tycker ni säkert att jag är galen. Hur kan jag vara så otroende med religioner men tro att jag skulle ha andliga guider? Lite knäpp är jag nog.
 
Jag borde skriva en uppsats just nu som ska in imorgon men jag är så fruktansvärt trött och mitt rum är stökigt och jag vill inte.
 
Booh, jävla gnällapa borde väl bara börja. Städar nog först, känns smutsigt att vara här inne, usch.

Kommentarer
Postat av: Alice

Medium är så jävla läskiga 🔮

2013-04-08 @ 21:17:23
URL: http://Captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0