There's no stopping us right now.

Idag är det lördag vilket innebär "fuskdag". Jag har varit dålig hela veckan och hade nästan gått upp till 55 kilo. När jag såg det kände jag hur det rev i mig. Mitt monster vaknade. Jag kände allt på samma gång och började gråta. Alla mina misstag gick i revy framför ögonen på mig och monstret skrek. Steg ner från vågen och gick med raka steg till frysen för att ta två strutglassar på samma gång. En knäck och en päron. Åt båda. Monsterna tystnade så länge jag fick i mig det söta, det goda. Det kändes så fantastiskt i fem minuter som att livet var bra. Men sen var glassarna slut och det började skrika i mig igen. Hämtade kulglass och spädde ut den med mjölk och slängde i en massa nötter. Åter igen var monsterna tysta så länge jag åt. Men den tog också slut och jag kände mig bara så hopplös. Det var tyst igen. Tyst och tomt, kände ingenting alls istället. Inget behov att ens försöka bli av med det, inget behov av att träna. Ikväll ska jag köpa godis vilket jag inte gjort på länge och jag ska äta tills mitt tomma hål är fyllt. 
 
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Svar: Jag blir 195 i mina favoritskor :(((( det är typ längre än 80% iallafall än alla mina killkompisar. Och när man tänker efter är converse jävligt Goa och snälla mot fötterna på vägen hem. <3

2013-08-03 @ 22:45:07
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0