They stare at me while I crave you.

Blev lite mer full än jag tänkt igår, underhöll migsjälv genom att jävlas med en vi va vän med innan som gjorde en rätt hemsk sak mot sin bästa vän. Han blev rätt sur och det var ganska roligt (jag låter hemsk men så illa var det inte, haha!). Dock blev det snabbt karma.

Men ingen nattmat och försökte hålla varannan red bull vodka och varannan skinny bitch, fast blev nog fler skinny bitch. De är verkligen inte goda men bad om många lime och då blev det fräschare och godare!


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Vad är Skinny bitch? ;3

Svar: Det är vodka med mineralvatten! Superbra så slipper man onödiga kemikalier från läsk osv. + kalorierna såklart :D
I Shot For The Sky - Taylor

2013-08-17 @ 14:23:16
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Då är väl redbull sugarfree + vodka bättre haha? Godare också!

Svar: Kalorimässigt - absolut! Men då kommer man inte undan de olika kemikalierna. Jag har haft redbull-vodka som standard (dock ej sugar free) så länge jag kan minnas men min bakisångest blir verkligen extrem, och bakfyllan rent generellt. Så ska försöka köra så "rent" jag kan. :)
I Shot For The Sky - Taylor

2013-08-17 @ 14:27:18
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0