FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Just nu går skolan jättedåligt. Inte på grund av otur eller på grund av mat eller dylikt utan jag är dålig bara. Det suger när man gör dåligt ifrån sig i ett av sina favoritämnen... Hejdå chansen till 7a. Kan få en 6a om jag är duktig på måndag men nu har jag ingen tro på mig själv alls längre. Matten blir nog inte godkänd och samma gäller naturvetenskap. Får se. Jag hatar prov som avgör 2 års betyg.
 
Hur som ska jag till honom imorgon och stanna där hela helgen (kan inte plugga på provet det handlar om skicklighet typ). Hoppas att vi kan reda ut saker. 
 
Han var min senaste, undrar hur många han haft sen dess?
 
Sen en fråga, om någon orkar svara.. Tycker ni att det är okej om man är tillsammans med någon och han/hon gillar bilder på motsatta könet på facebook? Inte deras kompisar då utan bara snygga människor på fb? 


Det suger ju när man själv är pluffsig och har fult hår att se honom gilla 2 bilder på assnygga tjejer.. Vi är inte tillsammans ännu vilket är varför jag accepterar det nu - trots att det sänkte mig.. Men om vi skulle bli tillsammans. 

Vad tycker ni? Hur skulle ni reagerat? 

Kommentarer
Postat av: Danni, minus 40 kilo

Sjua och sexa? Är inte betygen A B C D osv? :O

Svar: Jag går inte en svensk skola :)
Jo hade det varit typ Angelina Jolie hade det varit okej. Detta var en jättefin tjej som är lika gammal som mig och bor i hans stad. Ansiktsbild, jättevacker. Det är därför det gjorde ont. :/ Men det är slut nu, tyvärr..
I Shot For The Sky - Taylor

2013-05-09 @ 21:54:29
URL: http://captivatedminds.blogg.se
Postat av: Danni, minus 40 kilo

Och jag får damp i sådana situationer. Vill bara bli smal nu och sluta äta typ. Men du kan ju fråga dig själv om du ville att din 'kille' skulle bli arg om du gillade en bild på Johnny Depp tex på fb :)

2013-05-09 @ 21:56:13
URL: http://captivatedminds.blogg.se
Postat av: molnfigur.blogg.se

alltså sånt är väl ok egentligen, men jag hade tagit illa upp.. :( fast beror ju på om det är typ kändis eller inte och beror på om det är typ en tjej i bara underkläder, eller mer på sig

Svar: Det var bara ett ansikte på en superfin tjej med jättevackra ögon och fint leende och fint hår. Hade det varit en kändis hade det varit okej.. Han har aldrig gillat bilder på andra innan utom mig det är nog därför jag blev så chockad..
I Shot For The Sky - Taylor

2013-05-09 @ 22:25:26
URL: http://molnfigur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så länge han gillar bilder på dig också så!

Svar: Jo det gör han. Me efter denna helgen spelar inget någon roll, vad vi än hade så klarade jag inte av det. :/
I Shot For The Sky - Taylor

2013-05-10 @ 19:11:07
URL: http://indrasz.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0