♥ till er

Jag vet att jag typ har försvunnit här ifrån. Jag har en tendens att göra det lite då och då.. Men denna gången är det nog annorlunda. Detta har varit min utväg i mina motgångar och mina dåliga sätt att hantera mina känslor.. Jag vet inte om jag klarar att vara kvar här när jag äter ca. 3000 kalorier om dagen (frukt och grönt) och jag vet att jag kommer gå upp i vikt men jag vet inte hur länge vikten kommer sitta kvar innan jag tappar den igen. Jag är rädd över att gå upp i vikt och jag gör mitt bästa att vara okej med hur mycket jag äter. Jag tycker att jag mår bätte mentalt i samband med att äta frukt och grönt i dessa mängderna. Jag tror att det är bättre än att ta antidepressiva. 
 
Jag kommer inte försvinna helt det tror jag inte.. Alla har dåliga dagar och det är då jag alltid har denna bloggen. Så nostalgiskt det känns nu helt plötsligt, en massa känslor. Det är jobbigt att lämna någonting som hjälpt en att må bättre.. Hantera sig liksom. Jag har slutat dricka kaffe (drack ca. 1 liter om dagen under 2-3 år), slutat röka.. Jag blir en ny människa.
 
Allt det bästa till er så länge, tack för att ni funnits och fortfarande finns här. ♥ 

Kommentarer
Postat av: thin girls make graves

kram! maila mig gärna så kan vi prata mer privat när det behövs.

2013-11-26 @ 11:24:38
Postat av: hannah

känner samma här. Jag äter många kalorier bestående mest av frukt/grönt och jag vet inte om jag ska ha kvar min blogg. Ah jag vet inte. Tänker också försöka bli "en ny människa". Jag har börjat med "raw till 4" och jag känner redan att jag mår bättre! Men som sagt, men kommer ju att gå upp i vikt till en början, jag är rädd, men det kommer vara värt det sen. kram, hoppas att det går bra för oss. :)

2013-12-08 @ 12:50:38
URL: http://thinside.blogg.se
Postat av: Josefin

Så roligt att läsa att du försöker må bättre :) Hoppas du är okej <3

Svar: <3
I Shot For The Sky - Taylor

2013-12-18 @ 13:35:53
URL: http://letusfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0