Jag smyger över golvet, ser solen stiga upp, I samma stund så vet jag att allting har ett slut

Mys hos min älsklingsfarmor idag. Med hembakad äppelpaj som fick slinka ner och det var väldigt, väldigt gott men mår lite illa av det. På vägen hem skulle vi handla så köpte cashewnötter och chilinötter samt en varma koppen (frukt) och 2 st cup a soup (mushroom, 60 eller 65 kcal perfekt), och en cup a soup med tomat och nåt som jag redan glömt. Den hade nog 80 kcal. En pepsi Max blev det också, gott!
 
I år tycker jag om hösten. Vinterdepressionen har inte visat sig än och förra året kom den innan sommaren ens var slut?! Skönt så in i helvete, hade inte klarat ett år till på det viset.. Nu gillar jag hösten.. 
 
 Te och kaffe blir godare
 Sprakar i brasan.. Mysigaste ljudet som finns
 Stora stickade tröjor.. Gärna med turtle neck
 Färgglada löv!
 Luften blir så frisk
 Strumpbyxor och leggings
 Gosiga halsdukar
 
 
Gluten Free 365 Blek hy
Gluten Free 365 Tråkigt hår
Gluten Free 365 Regn = dyngsura promenadskor = Nej tack + usch för att cykla till bussen
Gluten Free 365 Mörkret är mysigt på kvällen. Inte klockan 3 på eftermiddagen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0