Misa Amane

Hej på er! 
Är på jobb nu, har min rast. Ingen frukost idag utan har bara druckit te och kaffe. Middagen kommer jag inte komma undan men jag ska ta en Cup a Soup (minestrone) som innehåller 75 kcal. Jag är väldigt sötsugen men tänker inte ge efter, trött på att känna mig tjock och ful.

Ingen cykling idag, det blåser lite väl mycket och kommer vara över 20 m/S när jag ska hem men blir träning.  
Är glad över att jag tränade 6/7 dagar förra veckan!

Är inte säker heller på om halloween festen blir av... Men jag vet exakt vad jag ska klä ut mig till!! Misa Amane från Death Note, en fantastisk anime! Kan göra det bra så åh vad jag hoppas att det blir. Inte för alkoholen och festens skull utan för att få klä ut sig! Lagom oskyldigt sexig samt mörk och halloweeingt goth. Ih.




Hennes historia är så fin men tragisk. Vill inte avslöja något för alla borde se serien. Men hon dedikerar sitt liv åt någon hon älskar, som utnyttjar hennes kärlek. Hon är barnslig men ambitiös och har en mörk sida som mest speglas i kläderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0