Plommon, gröt och träning.

När jag kom hem möttes jag av Mona cashewnötter som jag hade kvar och var så himla sugen! Kom på att jag sparade chokladen man fick på espresso house i veckan så plockade upp den från väskan sen lämnade jag nötter och choklad i en låda. Ska kande göra den till en "gottislåda"?.. Tror inte jag hetsar i mig så länge jag inte är rädd att någon annan ska äta upp det. 

Nej! Nu ska jag träna. Måste bränna bort 300 kcal för att känna mig nöjd. 

Totala in är samma som i förra inlägget, mannagrynsgröt och ett stort plommon. Är inte säker på vad mannagrynen landade på men chansar på 300. Plommonet var stort så jag räknar det på 100. Det ger mig lite plusmarginal på plommonet och gröten.. 

Cyklat bort ~100. Så, 300 kvar att träna bort! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0