Vanilla Chai

Vill någon göra all min matte åt mig? Jag har sååå mycket tid men är inte sugen. Jag som var så taggad på att bli en mattemänniska! Men det ska jag bli... 


Annars är dagen bra! Hade lite sug innan men drack den goda sodastream-läsken. Räknar med 15 kcal från den under dagen. Håller på att göra både kaffe och te nu. Jag har kollat på en massa serier, gosat med vovvar och pållar och testat min halloweenkostym om det nu blir av. Isåfall kanske jag vågar klippa lugg? Har funderat på det ett tag för mitt ansikte är så avlångt.

PS. Detta yankee-ljuset är underbart för de som vill komma ihåg smaken av chailatte. Det var tider det när man kunde beställa det och inte tänka på hur många hundra kalorier det är i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0