BLOG YOUR HEART OUT AWARD


Jag har blivit utmanad till "Blog your heart out award" av Thingirlsmakeprettygraves.
 
1. Vem eller vad fick dig att börja blogga?
Jag har bloggat så länge jag kan minnas under en miljon olika URL då jag hela tiden tröttnade. Jag fastnade mest för att designa mina bloggar vilket jag lade otroligt många timmar på. Detta var långt innan Designa din blogg kom till och innan Nevnarien lade ut designtips haha. Jag var faktiskt otroligt duktig.. Bloggade alltid om vardagen då samt hade fotobloggar, brann verkligen för fotografi och jag köpte min Canon eos 450d när den var alldeles ny.. Det var tider det. 2009 startade jag denhär bloggen (tyvärr har jag rensat arkivet för jag skrev extremt personliga grejer om familj osv) därför att jag var sjukt deppig. Läste äs-bloggar och sökte på thinspo-videos samt gjorde mina egna(2010). På den tiden visste inte "vanliga" människor var thinspo var, jag saknar det. Alla hade samma thinspobilder så jag var jättestolt över mina videos eftersom jag tyckte att de var "nya". Haha vad jag babblar, som ni nog förstår har jag alltid velat ha utlopp för mina tankar. Jag har i dagsläget 3 bloggar. Denna, en vardagsblogg samt en tumblr. 

2. Hur valde du ämne att blogga om?
Som sagt, har ett par olika. Väljer att skriva om det jag behöver ha utlopp för. 
 
3. Någonting som de flesta inte känner till om dig?
Tja, för det första hur dåligt jag mår. Att jag önskar att jag aldrig blivit född, att anledningen till att jag aldrig vill ha ett eget barn är för att jag aldrig vill vara skyldig till att ha satt en oskyldig människa in i den här världen.
 
4. Vilka tre ord beskriver din stil?
Jag är så himla blandad. Söt men klassisk? Ibland blommiga klänningar ibland nitar, haha.
 
5. Vad gillar du att göra när du inte bloggar?
Just nu ingenting. Vet vad jag vill bli i framtiden men att ta tag i allt går helt enkelt lite segt.
 
Jag utmanar de som känner sig manade. Förlåt, är galet lat idag. 
 
Min första thinspovideo :)
Kommer ni ihåg den låten? haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0